Dotyczy przetargu nieograniczonego na „Dostawę artykułów ogólnospożywczych” do Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 24654-2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
Zadane pytania:
W nawiązaniu do ogłoszonego przez Państwa postępowania prosimy o wyjaśnienie następujących wątpliwości:
1. Czy Zamawiający zgodzi się na zaoferowanie w pozycji 46 , produktu o pojemności 300ml , gdyż nie istnieje produkt o gramaturze 300g?
2. Czy Zamawiający zgodzi się na zaoferowanie w pozycji 55 i 56 majonez, produktu o pojemności odpowiednio 500ml i 700ml zgodnego z pojemnością?
3. Czy Zamawiający zgodzi się na zmianę gramatury w pozycji 80, ponieważ oferowany produkt istnieje w pojemności 250ml?
4. Prosimy o sprecyzowanie jednostki miary dla pozycji 122 przez Zamawiającego.
5. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostawę ogórków konserwowych pozycja 82 o gramaturze 840g po odpowiednim przeliczeniu ceny.
6. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostawę papryki konserwowej pozycja 92 o gramaturze 840g po odpowiednim przeliczeniu ceny.
7. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostawę pieczarki marynowanej pozycja 96 o gramaturze 840g po odpowiednim przeliczeniu ceny.
Odpowiedzi:
Ad 1
W pozycji 46 formularza cenowego produkt powinien mieć pojemność 300 ml
Ad 2
W pozycji 55 formularza cenowego produkt powinien mieć pojemność 500 ml. Prosimy również o zamianę jednostki miary z „Kg” na „L”
W pozycji 56 formularza cenowego produkt powinien mieć pojemność 700 ml. Prosimy również o zamianę jednostki miary z „Kg” na „L”
Ad 3
W pozycji 80 formularza cenowego produkt powinien mieć pojemność 250 ml
Ad 4
W pozycji 122 formularza cenowego jednostką miary powinien być „kg”
Ad 5
W pozycji 82 cena jednostkowa brutto w formularzu cenowym musi być skalkulowana na ogórki konserwowe o gramaturze 900 g . Zamawiający wyraża zgodę na dostawę o gramaturze 840 g po odpowiednim przeliczeniu ceny.
Ad 6
W pozycji 92 cena jednostkowa brutto w formularzu cenowym musi być skalkulowana na paprykę konserwową o gramaturze 800 g . Zamawiający wyraża zgodę na dostawę o gramaturze 840 g po odpowiednim przeliczeniu ceny.
Ad 7
W pozycji 96 cena jednostkowa brutto w formularzu cenowym musi być skalkulowana na pieczarki marynowane o gramaturze 800 g . Zamawiający wyraża zgodę na dostawę o gramaturze 840 g po odpowiednim przeliczeniu ceny.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Kielce: Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kielcach
Numer ogłoszenia: 24654 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 , ul. Jagiellońska 90, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 367 61 83, faks 41 367 69 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zsp1-kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Kielcach. Szczegółowe wykazy produktów żywnościowych określa formularz cenowy dołączony do SIWZ..
II.1.5)
V | przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może wystąpić o udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Szybkość wymiany artykułów ogólnospożywczych nie spełniających wymagań zamawiającego i/lub uzupełnienie dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsp1-kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kielcach ul Jagiellońska 90, 25-734 Kielce, pok. 2 sekretariat..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2016 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kielcach ul Jagiellońska 90, 25-734 Kielce, pok. 2 sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Pobierz
ZAWIADOMIENIE
ZAWIADOMIENIE
o uznaniu zasadności treści przekazanej informacji o niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego oraz przystąpieniu do powtórzenia czynności mającej na celu
ponowną ocenę i wybór oferty najkorzystniejszej w postępowaniu na: Dostawę żywności do internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Kielcach – zadanie 1:
Artykuły ogólnospożywcze
W dniu 17 grudnia 2015 r. wykonawca ALMAX- DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków poinformował o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez Zamawiającego.
Zgodnie z art. 181 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych / t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm./ informuję, iż w związku z uznaniem informacji w części za zasadną, unieważniam czynność wyboru oferty najkorzystniejszej z dnia 14 grudnia 2015 r. Jednocześnie przystępuję do powtórzenia czynności mających na celu ponowną ocenę oraz wybór oferty najkorzystniejszej.
Dyrektor ZSP nr 1
Ryszard Mańko
Ogłoszenie o wyborze oferty
Dostawa żywności do internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kielcach
Numer ogłoszenia: 307518 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
Szczegóły w załączniku - pobierz
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Kielce: Dostawa żywności do internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kielcach
Numer ogłoszenia: 307518 - 2015; data zamieszczenia: 16.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 , ul. Jagiellońska 90, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 367 61 83, faks 41 367 69 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zsp1-kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kielcach. Szczegółowe wykazy produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają formularze cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie oferty częściowych z podziałem na następujące części/zadania: Zadanie 1: Artykuły ogólnospożywcze /zał. 4a/ Zadanie 2: Jajka /zał. 4b/ Zadanie 3: Mięso, wędliny /zał. 4c/ Zadanie 4: Drób i podroby /zał. 4d/ Zadanie 5: Nabiał /zał. 4e/ Zadanie 6: Pieczywo i artykuły piekarnicze / zał. 4f/ Zadanie 7: Mrożonki /zał. 4g/ Zadanie 8: Ryby i przetwory rybne /zał. 4h/ Zadanie 9: Warzywa i owoce /zał. 4i/.
II.1.5)
V | przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może wystąpić o udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości niniejszego zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-8, 15.20.00.00-0, 15.80.00.00-6, 15.33.00.00-0, 15.10.00.00-9, 01.13.12.00-6, 01.24.20.00-5, 15.11.20.00-6, 15.50.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Szybkość wymiany artykułów spożywczych nie spełniających wymagań zamawiającego i/lub uzupełnienie dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsp1-kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgminazjalnych nr 1 w Kielcach, ul. Jagiellońska 90, 25-734 Kielce, pok. 2 Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2015 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół Ponadgminazjalnych nr 1 w Kielcach, ul. Jagiellońska 90, 25-734 Kielce, pok. 2 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wykaz dokumentów do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Kielce: Dostawa żywności do Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kielcach
Numer ogłoszenia: 254073 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359526 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1, ul. Jagiellońska 90, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 367 61 83, faks 41 367 69 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kielcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przedmiotów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Kielcach. Szczegółowe wykazy produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają formularze cenowe dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych z podziałem na następujące części /zadania: zad.1. artykuły ogólnospożywcze (zał. 4a) zad. 2. jajka (zał. 4b), zad. 3. mięso i wędliny (zał. 4c), zad. 4. drób i podroby (zał. 4d), zad. 5. nabiał (zał. 4e), zad. 6. pieczywo i artykuły piekarnicze (zał 4f), zad. 7. mrożonki (zał. 4g), zad. 8. ryby i przetwory rybne (zał. 4h), zad. 9. warzywa i owoce (zał. 4i), zad. 10. owoce cytrusowe, warzywa, susz (zał. zał.4j)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-8, 15.20.00.00-0, 15.80.00.00-6, 15.33.00.00-0, 15.10.00.00-9, 01.13.12.00-6, 01.24.20.00-5, 15.11.20.00-6, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Artykuły ogólnospożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALMAX - Dystrybucja Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52375,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 49356,92
-
Oferta z najniższą ceną: 49356,92 / Oferta z najwyższą ceną: 54553,86
-
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe DAWI Dariusz Stawski, Wiesław Winkiera, ul. Romualda 4b, 25-322 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 7161,00
-
Oferta z najniższą ceną: 7161,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9240,00
-
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Mięso, wędliny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe KOREKT Grzegorz Jedliński, Zgórsko 17, 26-052 Nowiny, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103214,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 107970,21
-
Oferta z najniższą ceną: 99945,63 / Oferta z najwyższą ceną: 107970,21
-
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Drób i podroby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU Grzegorz Boszczyk Ubojnia Drobiu, Bilcza, ul. Bukowa 2, 26-026 Morawica, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21427,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 20502,82
-
Oferta z najniższą ceną: 20502,82 / Oferta z najwyższą ceną: 28077,00
-
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Nabiał
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FH STARMLECZ A. Tkaczuk, ul. Zgodna 4b, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58503,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 58972,38
-
Oferta z najniższą ceną: 58972,38 / Oferta z najwyższą ceną: 65898,88
-
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pieczywo i artykuły piekarnicze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Młyn MALINIE Dziewit Sp. z o.o., Malinie 375 a, 39-331 Chorzelów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34044,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 23935,62
-
Oferta z najniższą ceną: 23935,62 / Oferta z najwyższą ceną: 26633,21
-
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKWEN II Wojciech Kamiński o/Kielce, ul. Ciurllionisa 4, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13575,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 13705,71
-
Oferta z najniższą ceną: 13705,71 / Oferta z najwyższą ceną: 14901,27
-
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Ryby i przetwory rybna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKWEN II Wojciech Kamiński o/Kielce, ul. Ciurllionisa 4, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10006,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 10901,50
-
Oferta z najniższą ceną: 10901,50 / Oferta z najwyższą ceną: 10901,50
-
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Warzywa i owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe IRPOL Ireneusz Szustak, Bobrza 27, 26-085 Miedziana Góra, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22489,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 19204,95
-
Oferta z najniższą ceną: 19204,95 / Oferta z najwyższą ceną: 20752,93
-
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Owoce cytrusowe, warzywa, susz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe IRPOL Ireneusz Szustak, Bobrza 27, 26-085 Miedziana Góra, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26688,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 25236,33
-
Oferta z najniższą ceną: 25236,33 / Oferta z najwyższą ceną: 27816,44
-
Waluta: PLN.