OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Profesjonalne kadry
Numer ogłoszenia: 777148-N-2020
Numer ogłoszenia: 540397950-N-2021
Adres strony internetowej (url): http://www.zs2-kielce.pl/index.php/zamowienia
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Sprzęt komputerowy
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie dla części I zgodnie z zapisami art. 93ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). Do dnia 14.01.2021 do godziny 10.00 wyznaczonego jako dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu, nie złożono żadnej oferty dla części I. |
|
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Sprzęt fotograficzny
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie dla części II zgodnie z zapisami art. 93ust. 4ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). Do dnia 14.01.2021 do godziny 10.00 wyznaczonego jako dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu, złożono jedną ofertę. Kwota oferty firmy 13p Sp.z o.o ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław 278 828,70 ( słownie: dwieście siedemdziesiąt osiem, tysięcy osiemset dwadzieścia osiem 70/100 zł ) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 244 205,00 i nie można zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Oprogramowa
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 10975.61
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: EUPOL Paweł Owczarzak
Email wykonawcy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Adres pocztowy: 63-000 Środa Wielkopolska ul. Palinkiewicza 3 Kod pocztowy: 63-000 Miejscowość: Środa Wielkopolska Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10825
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 10825 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13260 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
Odpowiedzi na pytania dotyczące sprzętu
Pytanie nr 2
Proszę o wyjaśnienie rozbieżności czy wymagają państwo w tej pozycji obiektywu 24mm f 1,4 czy 50mm f 1,4 (dotyczy części 1.2. pozycja nr 45)
Odpowiedź: Chodzi o obiektyw 24 mm f 1,4.
Pytanie nr 3
Czy w pozycji nr 43 Zamawiający dopuści z obiektyw z mocowaniem EF ? (dotyczy części 1.2.)
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza mocowania EF. Zamawiający dopuszcza jedynie obiektyw z mocowaniem RF.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 31/12/2020
Adres strony internetowej (url): http://www.zs2-kielce.pl/index.php/zamowienia
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest: - na Część I - 1 000,00 zł (słownie: tysięcy złotych) - na Część II - 5 500,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) - na Część III - 300,00 zł (słownie: czterysta złotych)
W ogłoszeniu powinno być: - na Część I - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) - na Część II - 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych) - na Część III - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 11.01.2021, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 14.01.2021, godzina: 10:00
Treść ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP406/Preview/437a0a1b-bd86-42f6-b4a9-e49a7031e4b6
Odpowiedzi na pytania dotyczące projektu
Pytanie nr 1.
Zwracamy się z prośbą o doprecyzowanie kwot wymaganego wadium w postępowaniu nr 3/RPO WŚ/2020 ponieważ kwoty cyfrowo i słownie się różnią. Tzn:
- Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na wybraną Część lub na Części w następujących kwotach:
- na Część I - 1 000,00 zł (słownie: tysięcy złotych)
- na Część II - 5 500,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
- na Część III - 300,00 zł (słownie: czterysta złotych)
Odpowiedz:
Wartość wadium zapisana słownie jest błędna. Treść powinna mieć brzmienie:
- Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na wybraną Część lub na Części w następujących kwotach:
- na Część I - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
- na Część II - 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych)
- na Część III - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych)